Вибираємо накопичувальний електричний водонагрівач

Зараз можна впевнено констатувати той факт, що стійкий попит на накопичувальні водонагрівачі є, і глобального спаду продажів, незважаючи на несприятливу економічну ситуацію в країні, не спостерігається. У цьому сегменті виробник завжди знайде свого клієнта, тільки от за останні кілька років розстановка сил на ринку дещо змінилася.
За останніми даними, 60 % ринку електричних накопичувальних водонагрівачів займає продукція з Китаю, 30 % — устаткування вітчизняного складання і тільки 10 % — водонагрівачі, вироблені в Європі та інших країнах світу. За останні пару років частка товарів з Європи значно знизилася. Більшість європейських брендів перенесли свої виробництва в Росію чи Китай. При цьому кілька великих європейських виробників скоротили обсяги, а деякі взагалі закрили свої представництва в РФ.
Як великі мережеві магазини будматеріалів і побутової техніки, так і маленькі приватні магазинчики пропонують покупцеві широкий вибір водонагрівачів. На стандартному стенді будівельного гіпермаркету формату DIY (Do It Yourself — «Зроби сам») можна нарахувати кілька десятків моделей. Але при всім начебто розмаїтості у покупця не такий вже й великий вибір.
Особливо складно тим, хто готовий доплатити за європейську надійність, а в результаті виявляється переорієнтований на менш якісний продукт продавцем, який аргументував свою позицію тим, що різниці при використанні приладів практично немає. На сьогоднішній день продавцям фактично нічого запропонувати покупцям, готовим платити за європейську якість, гарантію та сервіс. Однією з небагатьох компаній, яка в такий непростий момент вирішила увійти в сегмент продажів накопичувальних електричних обігрівачів, стала компанія Vaillant Group. На початку літа під уже добре знайомим професіоналам німецьким брендом котельного обладнання Vaillant вийшла серія накопичувальних водонагрівачів eloSTOR VEH basis.
Чим можуть зацікавити споживача водонагрівачі від німецького опалювального гіганта? Високою якістю збірки, відмінними експлуатаційними характеристиками і сервісом, який забезпечується виробником.
Звичайно, розмір має значення: як правило, найбільш затребуваними є накопичувальні водонагрівачі від 50 до 100 л — саме такий обсяг повністю забезпечує потреби типовою російської сім'ї з трьох осіб. Зазвичай в лінійці того чи іншого виробника представлено кілька варіантів водонагрівачів різного обсягу.
Зовнішній вигляд приладу не настільки важливий, водонагрівач — аж ніяк не центральний предмет інтер'єру. У свій час виробники намагалися експериментувати з дизайном, і за формою, але до будь-яких інноваційних рішень це не призвело. В більшості своїй представлені в магазинах моделі мають білий або сталевий корпус. Майже половина покупців досить консервативна і у виборі форми приладу: 49 % російських споживачів в 2014 році придбали циліндричні водонагрівачі, хоча по факту вони займають більше місця, ніж плоскі. Інженери компанії Vaillant надали своєму водонагрівача стриману форму, яка відповідає європейським традиціям класичного промислового дизайну.
Вирішальним фактором у процесі вибору водонагрівача буде не його зовнішній вигляд або дизайн, а технічні характеристики і надійність. Якість води в деяких регіонах Росії залишає бажати кращого. Виробники всіма силами намагаються переконати споживача в тому, що водонагрівач здатний вплинути на якість води, але це казки з області маркетингового міфотворчості. Тут все більш ніж прозаїчно — 60 % покупців роблять вибір на користь водонагрівачів з внутрішнім баком, покритим емаллю, оскільки саме вона перешкоджає виникненню неприємного запаху води.
Досить-таки поширена у нас в країні проблема — жорстка вода з підвищеним вмістом іонів кальцію і магнію. Ці іони утворюють при нагріванні солі, які згодом випадають в осад і можуть служити основною причиною неполадок, тому всередині кожної високоякісної моделі водонагрівача міститься магнієвий анод — він, вступаючи в хімічну реакцію з солями, нейтралізує їх, продовжуючи тим самим термін служби водонагрівача.
При покупці слід звернути увагу на потужність агрегату. Якщо заявлена виробником потужність вище, ніж у інших моделей, то, значить, і часу на нагрів води піде менше. Наприклад, якщо порівнювати 50-літровий російський водонагрівач потужністю 1,5 кВт і точно такий же європейський із заявленою потужністю 1,8 кВт, то останній нагріє воду на 25 хвилин швидше.
Економити на купівлі водонагрівача не варто: це може спровокувати додаткові витрати на електроенергію і ремонт приладу.
Термін гарантії виробників на водонагрівачі може варіюватися від року до декількох років. Більшість приладів досить прості в монтажі, але, для того щоб водонагрівач служив вам вірою і правдою довгі роки, його установку повинні робити сертифіковані фахівці. Якісний сучасний європейський водонагрівач професіонал може встановити буквально за кілька годин.
Збалансоване поєднання високої якості збірки, надійних матеріалів і дизайну — ось основні ознаки продукту, на які має сенс звертати увагу при виборі електричного накопичувального водонагрівача.
Коментар компанії «Вайлант Груп»
— Человек приходит в магазин, чтобы просто решить проблему — обеспечить свою семью горячей водой, особо не задумываясь о том, кто и как произвёл нужное ему оборудование. Сейчас на рынке электрических накопительных водонагревателей не так уж и много игроков. В сложившейся ситуации главным аргументом становится цена. Мы бы хотели, чтобы в перспективе выбор человека стал более осознанным, чтобы он сначала задумался о качестве продукции, о компании, которая представляет её на рынке, о том, насколько он защищён в будущем от возможных проблем с этим оборудованием. Саме тому компанія Vaillant Group створила продукт, який повністю відповідає європейським стандартам, при цьому його можна придбати у нас в країні за економічно обґрунтованою ціною.
Джерело:http://www.c-o-k.ru/articles/vybiraem-nakopitelnyy-elektricheskiy-vodonagrevatel
- Новий погляд на очищення повітря від Mitsubishi ElectricПредставлена компанією Mitsubishi Electric в 2015 році серія побутових очищувачів повітря FRESH HOME об'єднала в собі якість, що відповідає самим суворим вимогам, унікальні для ринку інновації, високу продуктивність — до 498 кубометрів і...Повна версія статті